Γερμανία: Είμαστε μόνοι στον αγώνα για φιλόδοξους στόχους ΑΠΕ

Γερμανία: Είμαστε μόνοι στον αγώνα για φιλόδοξους στόχους ΑΠΕ

Γερμανία: Είμαστε μόνοι στον αγώνα για φιλόδοξους στόχους ΑΠΕ
17 04 2014 | 12:37

Σχεδόν μόνη της έχει μείνει η Γερμανία όσον αφορά τις πιέσεις για φιλόδοξους στόχους ΑΠΕ, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Ενέργειας της χώρας, Sigmar Gabriel, στο πλαίσιο της παρουσίασης της έκθεσης για την Κλιματική Αλλαγή από το Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC). 

«Τα κράτη μέλη από τη νότια και ανατολική Ευρώπη ήταν οι ισχυρότεροι σύμμαχοί μας στις διαπραγματεύσεις για τους στόχους του 2020», ανέφερε ο Gabriel, προσθέτοντας:

«Όμως τώρα, στις συζητήσεις για τους κλιματικούς στόχους του 2030, οι νότιες ευρωπαϊκές χώρες θέτουν ως προτεραιότητα τη μάχη κατά της ανεργίας».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Γερμανία πιέζει για υψηλούς κλιματικούς και ενεργειακούς στόχους για το 2030, ωστόσο, η εκτίμηση του γερμανού πολιτικού είναι ότι η χώρα μένει όλο και περισσότερο «μόνη» καθώς η οικονομική κρίση έχει σημαντικό αντίκτυπο για τις ευρωπαϊκές χώρες.  

Μάλιστα, ο Gabriel ανέφερε ότι «νομίζουν ότι είμαστε τρελοί. Πιστεύουν ότι δεν είναι δυνατόν να πετύχουμε τους στόχους μας».

Εξάλλου, ο γερμανός πολιτικός χαρακτήρισε τη χώρα του πρότυπο για τις υπόλοιπες χώρες, καθώς, μεταξύ άλλων, κατάφερε να αποδείξει ότι οικονομική ανάπτυξη και προστασία του κλίματος μπορούν να συμβαδίσουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM