Κατασκευή φ/β 200 MW σχεδιάζει το Κατάρ
Την κατασκευή φωτοβολταϊκών, συνολικής ισχύος 200 MW, ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας και Βιομηχανίας του Κατάρ.
Τα έργα αποτελούν μέρος ενός σχεδίου, το οποίο ανακοίνωσε το υπουργείο προ ημερών, ώστε μέσω της ηλιακής ενέργειας να καλυφθεί η συνεχώς αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρική ενέργεια στη χώρα.
Ο επικεφαλής του Administrative and Transparency Agency του Κατάρ, Hamad al Atia σημείωσε ότι ένα μεγάλο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που θα παράξουν τα φ/β, θα χρησιμοποιηθεί για αφαλάτωση.
Σημειώνεται ότι το Κατάρ επιδιώκει ως το 2020, η εγκατεστημένη ισχύς φ/β να φτάσει τα 1.800 MW.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM