Έγινε η πρώτη δίκη για την έκτακτη εισφορά στις ΑΠΕ

Έγινε η πρώτη δίκη για την έκτακτη εισφορά στις ΑΠΕ

Έγινε η πρώτη δίκη για την έκτακτη εισφορά στις ΑΠΕ
19 09 2013 | 12:33

(UPDATE)  Η πρώτη δίκη για τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΥΦ κατά της έκτακτης εισφοράς στις ΑΠΕ διεξήχθη σήμερα.

Στη δίκη παρέστησαν ο ΛΑΓΗΕ και το Ελληνικό Δημόσιο. Οι δύο αντίδικοι θα καταθέσουν μέχρι τη Δευτέρα γραπτά υπόμνημα με τις θέσεις τους, και με ό,τι καινούργιο στοιχείο θεωρούν απαραίτητο, και στη συνέχεια το δικαστήριο θα εκδώσει την απόφασή του.

Νωρίτερα το energypress.gr είχε μεταδώσει:

Σήμερα 19-09-13 διεξάγεται στα αστικά δικαστήρια η δίκη για τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε ο πρόεδρος του ΠΑ.ΣΥ.Φ κ. Νίκος Καλογερακης κατά της έκτακτης εισφοράς που επιβλήθηκε με τον νόμο 4093 τον Νοέμβριο του 2012 και αφορά την παρακράτηση έκτακτης εισφοράς υπέρ του ταμείου του ειδικού λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ.

Η δίκη επαναλαμβάνεται μετά από αναβολή που είχε ζητηθεί από τον εκπρόσωπο του ελληνικού δημόσιου στις αρχές του καλοκαιριού και είναι η πρώτη δίκη  (ασφαλιστικά μέτρα)που γίνεται πανελλαδικά.

Την συγκεκριμένη επιλογή των ασφαλτικών μέτρων επέλεξε σαν την πλέον ενδεδειγμένη το δ.σ του ΠΑΣΥΦ και ως προς την ορθότητα της διαδικασίας αλλά και ως προς το χρονικό περιθώριο που απαιτεί, όπως τονίζει ο σύνδεσμος.

Σημειώνει ότι ο ΠΑ.ΣΥ.Φ εξ αρχής είχε υποστηρίξει ότι η έκτακτη εισφορά σαν μέτρο διόρθωσης του ελλείμματος ουδεμία μείωση του  θα επιφέρει ,κάτι το οποίο, σύμφωνα με τον σύνδεσμο αποδεικνύεται σήμερα (το έλλειμμα αυξανεται).

Όπως υποστηρίζει ο ΠΑ.ΣΥ.Φ το έλλειμμα θα σταματήσει να υφίσταται μόνο αν αρθούν οι στρεβλώσεις στον υπολογισμό των εσόδων του ειδικού λογαριασμού τις οποίες οι αρμόδιες υπηρεσίες και το ΥΠΕΚΑ πολύ καλά γνωρίζουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM