Αλτμάιερ: Η Γερμανία θα ξεπεράσει τους στόχους του 2020 για τις ΑΠΕ
Αισιόδοξος για την πορεία της χώρας όσον αφορά την εκπλήρωση των στόχων για τις ΑΠΕ έως το 2020 εμφανίζεται ο υπουργός Περιβάλλοντος της χώρας, Πίτερ Αλτμάιερ.
Μάλιστα, ο γερμανός αξιωματούχος εκτιμά ότι είναι πιθανό η χώρα να ξεπεράσει το στόχο και αυτό λόγω της μαζικής εγκατάστασης έργων ΑΠΕ.
Βάσει του στόχου, η συμμετοχή των ΑΠΕ στο κομμάτι της ηλεκτροπαραγωγής θα πρέπει να φτάσει το 35%.
Ο Αλτμάιερ πάντως έχει υποβάλει αίτηση προκειμένου το ποσοστό να αυξηθεί σε 40%.
Ο ίδιος επισημαίνει παράλληλα την ανάγκη αναμόρφωσης του υφιστάμενου συστήματος επιδοτήσεων των Ανανεώσιμων Πηγών.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM