Ημερίδα για την ενέργεια και τον ορυκτό πλούτο στην Αλεξανδρούπολη στις 10/7
Ημερίδα με θεματική την «Ενέργεια και Ορυκτός Πλούτος: Για τα μονοπώλια ή για τις λαϊκές ανάγκες; Το παράδειγμα της Θράκης» διοργανώνει η Επιτροπή Περιοχής Αν. Μακεδονίας - Θράκης του ΚΚΕ, την Τετάρτη 10 Ιουλί, στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης.
Κύριος ομιλητής θα είναι ο Μάκης Παπαδόπουλος, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και επικεφαλής του Οικονομικού Τμήματος της ΚΕ.
Παρεμβάσεις θα γίνουν από τους:
- Χρήστο Τρέλλη, μέλος του Γραφείου της Επιτροπής Περιοχής Αν. Μακεδονίας - Θράκης του ΚΚΕ και περιφερειακό σύμβουλο, με θέμα «O ορυκτός πλούτος στην περιοχή μας, επιπτώσεις από την εκμετάλλευση του χρυσού».
- Γιώργο Πυργελή, μέλος του Γραφείου της Επιτροπής Περιοχής Αν. Μακεδονίας - Θράκης του ΚΚΕ και στέλεχος του ΠΑΜΕ, με θέμα «Μονοπώλια και ορυκτός πλούτος - ενέργεια, επιπτώσεις στα εργασιακά δικαιώματα».
- Άρη Γιαννακίδη, περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας - Θράκης.
- Ευάγγελο Λαμπάκη, δήμαρχο Αλεξανδρούπολης.
- Νικόλαο Παπαθανασίου, πρόεδρο ΤΕΕ Θράκης.
Στην ημερίδα θα μιλήσουν εκπρόσωποι Επιμελητηρίων, Σωματείων και άλλων μαζικών φορέων.