Εκτός κυβέρνησης η Γαλλίδα υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος
Η κριτική που άσκησε δημόσια για τον προϋπολογισμό του υπουργείου της το 2014, οδήγησε τον Γάλλο πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ, στο να παύσει την υπουργού Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Ντελφίν Μπαθό από τα καθήκοντά της.
Σύμφωνα με το Reuters, ο Φιλίπ Μαρτίν, βουλευτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος, , θα είναι ο διάδοχός της.
Νωρίτερα, η κ. Μπαθό ανέφερε στο ραδιοφωνικό σταθμό RTL ότι διαφωνεί με το σχέδιο περικοπής του προϋπολογισμού του υπουργείου Περιβάλλοντος κατά 7% το 2014.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM