Στην «Εβδομάδα Καινοτομίας στις ΑΠΕ» θα συμμετάσχει ο ΣΠΕΦ

Στην «Εβδομάδα Καινοτομίας στις ΑΠΕ» θα συμμετάσχει ο ΣΠΕΦ

Στην «Εβδομάδα Καινοτομίας στις ΑΠΕ» θα συμμετάσχει ο ΣΠΕΦ
27 06 2013 | 11:42

Στην εκδήλωση “Innovation week on RES”, θα συμμετάσχει ο Πρόεδρος του ΣΠΕΦ, Στέλιος Λουμάκης.

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα την 1 Ιουλίου στην Πάτρα και θα διαρκέσει ως τις 10 του μήνα.

Διοργανώνεται από το ΤΕΙ Πάτρας σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πάτρας, Πράγας/Τσεχίας, Σμύρνης/Τουρκίας, Βουδαπέστης/Ουγγαρίας, Βουλγαρίας και με την συμμετοχή πλήθους άλλων καταξιωμένων ιδρυμάτων και φορέων έρευνας και τεχνολογίας στον χώρο των ΑΠΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM