Στην «Εβδομάδα Καινοτομίας στις ΑΠΕ» θα συμμετάσχει ο ΣΠΕΦ
Στην εκδήλωση “Innovation week on RES”, θα συμμετάσχει ο Πρόεδρος του ΣΠΕΦ, Στέλιος Λουμάκης.
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα την 1 Ιουλίου στην Πάτρα και θα διαρκέσει ως τις 10 του μήνα.
Διοργανώνεται από το ΤΕΙ Πάτρας σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πάτρας, Πράγας/Τσεχίας, Σμύρνης/Τουρκίας, Βουδαπέστης/Ουγγαρίας, Βουλγαρίας και με την συμμετοχή πλήθους άλλων καταξιωμένων ιδρυμάτων και φορέων έρευνας και τεχνολογίας στον χώρο των ΑΠΕ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM