ΟΠΕΚ: Σενάριο αποχώρησης και για το Ιράκ αν δεν αυξηθεί η ποσόστωση του στην παραγωγή
Το Ιράκ θα αναγκαστεί να εξετάσει όλες τις διαθέσιμες επιλογές εάν η ποσόστωσή του στον OPEC δεν αυξηθεί σημαντικά, δήλωσε στο Reuters την Πέμπτη ανώτερος αξιωματούχος του ιρακινού υπουργείου πετρελαίου.
Ξεχωριστές πηγές δήλωσαν στο Reuters ότι Ιρακινοί αξιωματούχοι είχαν εξετάσει το ενδεχόμενο αποχώρησης από τον OPEC, αν και προς το παρόν η χώρα επιδιώκει να παραμείνει μέλος και να εξασφαλίσει υψηλότερη ποσόστωση.
Μια αποχώρηση του Ιράκ από τον OPEC θα αποτελούσε περαιτέρω πλήγμα για το καρτέλ μετά την αποχώρηση των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων φέτος. Το Ιράκ είναι ένα από τα πέντε ιδρυτικά μέλη και ο οργανισμός σχηματίστηκε στην ιρακινή πρωτεύουσα.
Ο ΟΠΕΚ δεν απάντησε σε αίτημα του Reuters για σχολιασμό.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM