Γ. Μανιάτης: Την Κυριακή στην Πάτρα το πλοίο της PGS για τα σεισμικά
Την Κυριακή θα φτάσει στην Πάτρα το σκάφος της νορβηγικής εταιρίας PGS με το οποίο θα πραγματοποιηθούν οι σεισμικές έρευνες υδρογονανθράκων σε Ιόνιο και Νότια της Κρήτης, όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Μανιάτης.
Όπως τονίζει ο κ. Μανιάτης:
"Η άφιξη την ερχόμενη Κυριακή στην Πάτρα του νορβηγικού ερευνητικού σκάφους για την έναρξη των σεισμικών ερευνών για τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες στο Ιόνιο και νότια της Κρήτης, είναι ένα σπουδαίο μήνυμα εθνικής ανάτασης και αισιοδοξίας.
Αποδεικνύει περίτρανα πως όταν η προσπάθεια είναι συλλογική, διαφανής, ολοκληρωμένη και επίμονη, τότε φέρνει αποτελέσματα. Αυτό το μήνυμα έχει πολύ μεγάλη σημασία για την εικόνα της χώρας διεθνώς, ειδικά αυτή τη δύσκολη στιγμή. Δείχνει και στον πιο δύσπιστο, ότι ως κοινωνία και οικονομία, μπορούμε να αφήσουμε πίσω μας την Ελλάδα της αδράνειας και της κατάθλιψης για να συναντηθούμε με την Ελλάδα της ελπίδας, της ανάπτυξης και της κοινωνικής συνοχής."