Πράσινο φως από την κυβέρνηση για παράταση της διακοψιμότητας

Πράσινο φως από την κυβέρνηση για παράταση της διακοψιμότητας

Πράσινο φως από την κυβέρνηση για παράταση της διακοψιμότητας
02 10 2019 | 09:35

Την εντολή για να ξεκινήσει μελέτη για την επάρκεια του συστήματος έλαβε σύμφωνα με πληροφορίες προχθές ο διαχειριστής του συστήματος ΑΔΜΗΕ. Η μελέτη θα έχει ως αντικείμενο, κατά τις ίδιες πληροφορίες την αναγκαία τεκμηρίωση για την σκοπιμότητα του μέτρου της διακοψιμότητας, μέτρο το οποίο βρίσκεται σε ισχύ σύμφωνα με την υπουργική απόφαση μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου (η εγκριτική απόφαση είχε εκδοθεί στις 6 Φεβρουαρίου).

Όπως μεταφέρουν στο energypress πηγές του υπουργείου ενέργειας, έχει ληφθεί η απόφαση και εξετάζεται να υποβληθεί αίτημα για παράταση του μέτρου, το οποίο στα χρόνια τα οποία βρίσκεται σε ισχύ μετατρέποντας τους βιομηχανικούς καταναλωτές σε παρόχους υπηρεσίας διακοπτόμενου φορτίου ώστε να αποφεύγονται κίνδυνοι που αφορούν στην ευστάθεια του συστήματος.

Σημειώνεται ότι η παράταση του μέτρου της διακοψιμότητας αποτελεί πάγιο αίτημα της βιομηχανίας, η οποία μάλιστα πρόσφατα δέχθηκε πλήγμα εξαιτίας της αύξησης του κόστους των δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα που μετακυλύεται στα τιμολόγια της ΥΤ. 

Η άποψη της βιομηχανίας πάντως είναι ότι για να έχει νόημα η παράταση του μέτρου θα πρέπει αυτή να αφορά τουλάχιστον σε διάστημα 2 έως 3 ετών, δηλαδή να έχει τεθεί σε λειτουργία το target model και να έχει ωριμάσει η αγορά στις νέες συνθήκες. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM