Υπερ - υπουργείο Ενέργειας δημιουργεί η Ινδία
Τη δημιουργία ενός «υπερ-υπουργείου» Ενέργειας σχεδιάζει ο πρωθυπουργός της Ινδίας, Narendra Modi.
Πρόκειται στην ουσία για ένα υπουργείο το οποίο θα αντικαταστήσει τα 3 υφιστάμενα «ενεργειακά» υπουργεία: το υπουργείο Ενέργειας, το υπουργείο Άνθρακα και το υπουργείο Ανανεώσιμης Ενέργειας.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, στόχος του ινδού πρωθυπουργού είναι να ξεμπλοκάρει το σύστημα και να παρέχει στη χώρα «περισσότερη ενέργεια».
Εξάλλου, όπως έχει μεταδώσει το Bloomberg επικαλούμενο κυβερνητικές πηγές, ο Modi, αναμένεται να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ηλιακή ενέργεια προκειμένου να παρέχει ηλεκτρισμό σε κάθε νοικοκυριό της χώρας μέχρι το 2019.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM