Task force για τα φωτοβολταϊκά στην Ινδία
Ομάδα εργασίας για την προώθηση της ηλιακής ενέργειας στην Ινδία έχει δημιουργήσει η Επιτροπή Σχεδιασμού της χώρας, όπως μεταδίδουν τα τοπικά μέσα.
Η task force θα αποτελείται από 12 μέλη, τα οποία προέρχονται από το υπουργείο ΑΠΕ αλλά και από τα Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια της χώρας.
Η ομάδα, μεταξύ άλλων, θα είναι υπεύθυνη για την χάραξη πολιτικών που θα βελτιώσουν την ποιότητα των φ/β προϊόντων που κατασκευάζονται στην Ινδία αλλά και για την βελτιστοποίηση του χρηματοδοτικού παράγοντα.
Παράλληλα, η ομάδα θα επιβλέπει την εφαρμογή από τις κυβερνήσεις του ινδικού κράτους των πολιτικών που αφορούν στην ηλιακή ενέργεια ενώ παράλληλα θα συνεργάζεται μαζί τους για τη σωστή εφαρμογή τους.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM