Τα... γυρνάει η Αυστραλία για τα εκατομμύρια στα φωτοβολταϊκά στέγης

Τα... γυρνάει η Αυστραλία για τα εκατομμύρια στα φωτοβολταϊκά στέγης

Τα... γυρνάει η Αυστραλία για τα εκατομμύρια στα φωτοβολταϊκά στέγης
16 06 2014 | 14:06

Αβέβαιο θεωρείται πλέον το κατά πόσο η αυστραλιανή κυβέρνηση θα τηρήσει την προεκλογική της δέσμευση για διάθεση σημαντικών κονδυλίων για την ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στις στέγες.

Πρόκειται ειδικότερα για τη δέσμευση του υπουργού Περιβάλλοντος της Αυστραλίας, Greg Hunt, ότι θα δοθούν 600 εκ. αυστραλιανά δολάρια (417 εκ. ευρώ) στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης των φωτοβολταϊκών στέγης.

Ωστόσο, όταν τον περασμένο Μάιο δημοσιεύθηκε ο προϋπολογισμός της κυβέρνησης, δεν υπήρξε καμία αναφορά στα συγκεκριμένα κονδύλια, κάτι το οποίο έχει κάνει τον κλάδο «καχύποπτο» όσον αφορά το εάν τελικά θα γίνει πράξη η συγκεκριμένη δέσμευση του  Hunt.

Προ η μερών, από το αυστραλιανό Fairfax Media μεταδόθηκε ότι ο αυστραλός υπουργός συνέχιζε να δεσμεύεται δημόσια για το εν λόγω θέμα, παρόλο που γνώριζε ότι δεν περιλαμβάνεται στις προθέσεις της παράταξής του η διάθεση των κονδυλίων για την ανάπτυξη της ηλιακής ενέργειας.

Σε πρόσφατες δε ερωτήσεις δημοσιογράφων επί του θέματος, ο Hunt απέφυγε να δώσει σαφείς απαντήσεις.

Αρκέστηκε στο να δηλώσει ότι η κυβέρνηση έπρεπε να λάβει δύσκολες αποφάσεις στο θέμα του προϋπολογισμού, λόγω της κακής διαχείρισης της προηγούμενης κυβέρνησης. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM