Στο Χρηματιστήριο του Μεξικό η SolarCity

Στο Χρηματιστήριο του Μεξικό η SolarCity

Στο Χρηματιστήριο του Μεξικό η SolarCity
16 05 2014 | 12:36

Μέσα στις επόμενες ημέρες η αμερικανική SolarCity αναμένεται να ξεκινήσει την διαπραγμάτευση μετοχών της στο Χρηματιστήριο του Μεξικό (BMV), σύμφωνα με CNN.

Ήδη στο BMV έχουν αρχίσει οι προετοιμασίες για την εγγραφή της εταιρείας, η οποία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των τοπικών επενδυτών.

Σημειώνεται ότι η SolarCity είναι ήδη εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM