Στα δικαστήρια για τα κουρέματα στις τιμές των ΑΠΕ
Αύριο και την Παρασκευή συζητούνται στα Δικαστήρια των Αθηνών τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν οι παραγωγοί ηλεκτρικού ρεύματος από φωτοβολταϊκά, οι οποίοι δεν καταθέτουν τα όπλα και αποδεικνύουν ότι είναι αποφασισμένοι να πολεμήσουν τα «κουρέματα» στις δήθεν εγγυημένες τιμές και το υποχρεωτικό χάρισμα, με πιστωτικά τιμολόγια, μέρους των χρημάτων που τους οφείλονταν.
Όπως είχε γράψει η Voria.gr, οι παραγωγοί(ΠΟΣΠΗΕΦ) είχαν προειδοποιήσει ότι θα προχωρούσαν στην κατάθεση αγωγών καθώς είχαν λάβει την απόφαση να συνεχίσουν τους αγώνες τους, σε νομικό και πολιτικό επίπεδο, κατά των όσων τους επιβλήθηκαν, με το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΟΙΚ (ν. 4254/14).
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία, με τα ασφαλιστικά μέτρα που ζητάει να ισχύσουν, κινείται τόσο κατά του ΛΑΓΗΕ, δηλαδή κατά του Λειτουργού της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, όσο και κατά του ΔΕΔΔΗΕ, που είναι ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Οι παραγωγοί είχαν δηλώσει αντίθετοι με τις αλλαγές που έκανε στο παραπάνω πολυνομοσχέδιο η ηγεσία του ΥΠΕΚΑ, αφού το λεγόμενο new deal στις τιμές για τις ΑΠΕ, τελικά το πέρασαν μέσα από το σχέδιο νόμου άλλου υπουργείου, του Οικονομικών.
Μάλιστα, σε συνεννόηση με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, που έχει επανειλημμένως υποστηρίξει θέσεις του, διαμορφώνεται ένα σχέδιο κειμένου, για διορθωτικές παρεμβάσεις, που θα λαμβάνει υπόψη και τη δέσμευση, απέναντι στη τρόικα, για μηδενισμό του ελλείμματος του ειδικού λογαριασμού των ΑΠΕ.
(της Άννης Καρολίδου, voria.gr)