Σε λειτουργία το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της Ιαπωνίας
Ξεκινά η τροφοδοσία του δικτύου της Ιαπωνίας από το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό πάρκο της χώρας.
Πρόκειται για το μέγα – φωτοβολταϊκό ισχύος 82 MW το οποίο βρίσκεται εγκατεστημένο στην πόλη Oita, στη νότια Ιαπωνία και κατασκευάστηκε από τον όμιλο Marubeni.
Η παραγόμενη ενέργεια θα πωλείται στην Kyushu Electric Power Company για 20 χρόνια, βάσει συμφωνίας που έχει ήδη υπογραφεί.
Η αναμενόμενη ετήσια παραγωγή ανέρχεται σε 87 εκατ. κιλοβατώρες.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM