Σε λειτουργία το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της Ιαπωνίας

Σε λειτουργία το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της Ιαπωνίας

Σε λειτουργία το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της Ιαπωνίας
24 04 2014 | 13:15

Ξεκινά η τροφοδοσία του δικτύου της Ιαπωνίας από το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό πάρκο της χώρας.

Πρόκειται για το μέγα – φωτοβολταϊκό ισχύος 82 MW το οποίο βρίσκεται εγκατεστημένο στην πόλη Oita, στη νότια Ιαπωνία και κατασκευάστηκε από τον όμιλο Marubeni.

Η παραγόμενη ενέργεια θα πωλείται στην Kyushu Electric Power Company για 20 χρόνια, βάσει συμφωνίας που έχει ήδη υπογραφεί.

Η αναμενόμενη ετήσια παραγωγή ανέρχεται σε 87 εκατ. κιλοβατώρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM