Παρέμβαση Ομπάμα για τους ινδικούς δασμούς στα φ/β των ΗΠΑ ζητούν 2 γερουσιαστές
Παρέμβαση Ομπάμα για την πρόσφατη απόφαση της Ινδίας να επιβάλει δασμούς αντι – ντάμπινγκ στα φωτοβολταϊκά πάνελ από τις ΗΠΑ ζητούν δύο από τους πλέον σημαίνοντες γερουσιαστές της Αμερικής.
Ειδικότερα, οι γερουσιαστές Sherrod Brown του Δημοκρατικού Κόμματος και ο Rob Portman του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος σε σχετική του επιστολή κάλσε τον Εκπρόσωπο Εμπορίου των ΗΠΑ, Mike Froman, να οδηγήσει την Ινδία στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου, σε περίπτωση που η ινδική κυβέρνηση δε συνεργαστεί με τις ΗΠΑ και δεν ανακαλέσει την απόφασή της.
Σύμφωνα με τους γερουσιαστείς, η απόφαση της Ινδίας να επιβάλει δασμούς, οι οποίοι ξεκινούν από τα USD 0,11/watt και USD 0,48/watt, στα αμερικανικά φωτοβολταϊκά προΪόντα, θα έθεταν σε κίνδυνο εταιρίες όπως η First Solar.
Το νέο αυτό καθεστώς, σύμφωνα με τους ίδιους, θα αύξανε τις τιμές των αμερικανικών προϊόντων σε επίπεδα μη ανταγωνιστικά στην αναπτυσσόμενη αλλά εύθραυστη ινδική αγορά ενέργειας.