Παπαγεωργίου: Στήριξη των… ΑΠΕ από τις νέες λιγνιτικές μονάδες
Οι νέες μονάδες της ΔΕΗ (Αλιβέρι, Μεγαλόπολη, Ιλαρίωνας και Πτολεμαϊδα) θα έχουν ως αποτέλεσμα την ευστάθεια του ηλεκτρικού συστήματος, αλλά και τη στήριξη της διείσδυσης των ΑΠΕ, ανέφερε μεταξύ άλλων, μιλώντας στην τελετή που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Πτολεμαϊδα ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Ασημάκης Παπαγεωργίου.
Ταυτόχρονα, όπως είπε, θα προκύψουν πολλαπλά οφέλη για τον Έλληνα καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας. «Οφέλη που προκύπτουν από την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης, και την ασφαλή απόσυρση παλαιών, ρυπογόνων, αντιοικονομικών μονάδων. Και ταυτόχρονα, με τον περιορισμό στο ελάχιστο της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Με δραστική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου, με σημαντικά λιγότερους ρύπους».
Είναι μία «ψήφος εμπιστοσύνης» αξίας 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ, ανέφερε για τη νέα μονάδα «Πτολεμαϊδα 5» ο κ. Παπαγεωργίου, που αποτελεί από τις μεγαλύτερες παραγωγικές επενδύσεις που έχουν γίνει στη χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια. Η μεγαλύτερη από όλες τις επενδύσεις στην Ενέργεια, η οποία θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας, και σημαντικά έσοδα για πλήθος μικρών και μεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων στα επόμενα χρόνια.