Πάνω από 10 GW τα φωτοβολταϊκά στις ΗΠΑ
Έσπασαν το φράγμα των 10 GW στα φωτοβολταϊκά οι ΗΠΑ, αποτελώντας πλέον την τέταρτη χώρα που το καταφέρνει, μετά τη Γερμανία, την Ιταλία και την Κίνα.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η NPD Solarbuzz, το 83% αυτής της ισχύος εγκαταστάθηκε από τις αρχές του 2010.
Παράλληλα, σύμφωνα με τη Solarbuzz, από το 2007 ο ρυθμός ανάπτυξης των νέων εγκαταστάσεων ήταν μεγαλύτερος του 50%.
Όπως μάλιστα προβλέπει η Solarbuzz, μέχρι το τέλος του 2014, η εγκατεστημένη ισχύς των φωτοβολταϊκών αναμένεται να αυξηθεί κατά 80%, φτάνοντας τα 17 GW.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM