Νόμο για την αυτοκατανάλωση από φωτοβολταϊκά εισάγει η Πορτογαλία

Νόμο για την αυτοκατανάλωση από φωτοβολταϊκά εισάγει η Πορτογαλία

Νόμο για την αυτοκατανάλωση από φωτοβολταϊκά εισάγει η Πορτογαλία
26 06 2014 | 14:26

Ένα νέο κανονισμό για τα φωτοβολταϊκά συστήματα που χρησιμοποιούνται για αυτοκατανάλωση ενέργειας θα εισάγει η κυβέρνηση της Πορτογαλίας μέχρι το τέλος Ιουλίου, όπως μεταδίδει η πορτογαλική εφημερίδα Público και αναμεταδίδει το Photon.

Η νέα νομοθεσία θα επιτρέψει στους ιδιοκτήτες μικρών συστημάτων φ/β να καταναλώνουν την ενέργεια που παράγεται από τα συστήματά τους και να πωλούν την υπόλοιπη στο δίκτυο σε τιμές της αγοράς, μειωμένες κατά 10%, προκειμένου να καλυφθούν οι δαπάνες για τη σύνδεση στο δίκτυο.

Όπως ισχυρίζεται η ένωση φωτοβολταϊκών Apisolar, η νέα ένωση θα οδηγήσει στην αναζωογόνηση του τομέα ηλιακής ενέργειας της χώρας, η ανάπτυξη του οποίου, ειδικά μετά τις μειώσεις στις ταρίφες το Δεκέμβριο του 2013, έχει σταματήσει. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM