Νέο σύστημα αποθήκευσης "πράσινης" ενέργειας στη Γερμανία

Νέο σύστημα αποθήκευσης "πράσινης" ενέργειας στη Γερμανία

Νέο σύστημα αποθήκευσης "πράσινης" ενέργειας στη Γερμανία
16 04 2014 | 10:13

Ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος Απριλίου το νέο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας της γερμανικής εταιρίας Wemag.

Πρόκειται για σύστημα 5 MW το οποίο κατασκευάζεται στην πόλη Schwerin της Γερμανίας.

Το σύστημα, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μία μεγάλης κλίμακας μπαταρία ιόντων λιθίου, προμήθευσε η εταιρία Younicos.

Στόχος, σύμφωνα με την Wemag, είναι η σταθεροποίηση της έγχυσης ενέργειας από ΑΠΕ στο δίκτυο.

Μέρος του project χρηματοδοτήθηκε από το γερμανικό υπουργείο Περιβάλλοντος με 1,3 εκατ. ευρώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM