Νέο σύστημα αποθήκευσης "πράσινης" ενέργειας στη Γερμανία
Ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος Απριλίου το νέο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας της γερμανικής εταιρίας Wemag.
Πρόκειται για σύστημα 5 MW το οποίο κατασκευάζεται στην πόλη Schwerin της Γερμανίας.
Το σύστημα, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μία μεγάλης κλίμακας μπαταρία ιόντων λιθίου, προμήθευσε η εταιρία Younicos.
Στόχος, σύμφωνα με την Wemag, είναι η σταθεροποίηση της έγχυσης ενέργειας από ΑΠΕ στο δίκτυο.
Μέρος του project χρηματοδοτήθηκε από το γερμανικό υπουργείο Περιβάλλοντος με 1,3 εκατ. ευρώ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM