Νέο φωτοβολταϊκό σε στρατόπεδο των ΗΠΑ

Νέο φωτοβολταϊκό σε στρατόπεδο των ΗΠΑ

Νέο φωτοβολταϊκό σε στρατόπεδο των ΗΠΑ
17 04 2014 | 19:26

Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού στις ΗΠΑ το οποίο αναμένεται να προμηθεύει το 25% των αναγκών ηλεκτρισμού της στρατιωτικής βάσης Fort Huachuca, στη νοτιοανατολική Αριζόνα.

Ιδιοκτήτης του έργου θα είναι η Tucson Electric Power (TEP) η οποία θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του πάρκου.

Βάσει σχεδιασμού, το νέο φωτοβολταϊκό πάρκο θα έχει ισχύ άνω των 18 μεγαβάτ, ωστόσο ακόμη δεν έχει ληφθεί η τελική απόφαση για τη δυναμικότητά του.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό πάρκο που έχει εγκατασταθεί ποτέ σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM