Νέα ομαδική προσφυγή για τα φωτοβολταικά στέγης
Ομαδική Αγωγή στα Ελληνικά δικαστήρια προτίθεται να υποβάλει το Σωματείο Ιδιοκτητών Φωτοβολταϊκών Στέγης Π.Ε. Πέλλας
Σε σχετική του ανακοίνωση, το σωματείο αναφέρει:
"Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών λήψης προτάσεων συνεργασίας από νομικά γραφεία καλούνται τα μέλη του σωματείου μας στις 3 Σεπτεμβρίου 2014 ημέρα Τετάρτη και ώρα 8 το βράδυ στο Φιλίππειο Γιαννιτσών προκειμένου να αποφασίσουν την ανάθεση της υπόθεσης υποβολής ομαδικής αγωγής στα Ελληνικά δικαστήρια, κατά των περικοπών στις εγγυημένες τιμές.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει συγκέντρωση δικαιολογητικών.
Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη".
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM