Με τον πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ συναντήθηκε ο Σύλλογος Αγροτικών φ/β Ηπείρου

Με τον πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ συναντήθηκε ο Σύλλογος Αγροτικών φ/β Ηπείρου

Με τον πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ συναντήθηκε ο Σύλλογος Αγροτικών φ/β Ηπείρου
31 10 2013 | 10:31

Την Τρίτη 29/10/2013 το προεδρείο του Συλλόγου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών Ηπείρου πραγματοποίησε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ όπου διαπιστώθηκε ότι τα προβλήματα του ταμείου αν και είναι μεγάλα δεν ήταν τόσο δραματικά όσο παρουσιάζονταν το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Ωστόσο πήραμε την απόφαση να ενισχύσουμε με τα μελή μας την διαδήλωση διαμαρτυρίας  έξω από το ΥΠΕΚΑ. Έτσι στις 30/10/2013 και ώρα 9:30 ο πρόεδρος του Συλλόγου κατέθεσε τις απόψεις του, προς την ηγεσία του υπουργείου.

Στην συνεχεία ο Αντιπρόεδρος του συλλόγου, το προεδρείο του ΣΠΕΦ και κάποιοι ανεξάρτητοι παραγωγοί συναντήθηκαν με τον υφυπουργό κ.  Ασημάκη Παπαγεωργίου. Ενώ τα μελή μας ενίσχυσαν με την παρουσία τους την διαδήλωση διαμαρτυρίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM