ΛΑΓΗΕ: Ξεκίνησε η εξόφληση των παραγωγών ΑΠΕ για το Μάρτιο

ΛΑΓΗΕ: Ξεκίνησε η εξόφληση των παραγωγών ΑΠΕ για το Μάρτιο

ΛΑΓΗΕ: Ξεκίνησε η εξόφληση των παραγωγών ΑΠΕ για το Μάρτιο
25 10 2013 | 14:15

Την εξόφληση για το μήνα Μάρτιο 8.130 εγκαταστάσεων ΑΠΕ ανακοίνωσε ο ΛΑΓΗΕ.

Όπως ειδικότερα ανακοίνωσε ο λειτουργός της αγοράς, σήμερα, 25/10 δόθηκε εντολή  «στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων 8.130 εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ, με πληρωτέο ποσό έως 22.000€, για την παραγωγή μηνός Μαρτίου 2013».

Η επόμενη εντολή για πληρωμές που αφορούν παραγωγή Μαρτίου 2013, σύμφωνα με την ανακοίνωση, αναμένεται να δοθεί την Τρίτη 29/10/2013 για πληρωμές έως 90.000€ για 270 περίπου πρόσθετες εγκαταστάσεις.

Με τις πιο πάνω εντολές θα έχουν εξοφληθεί οι υποχρεώσεις του ΛΑΓΗΕ προς το 75% των εγκαταστάσεων από ΑΠΕ που παρήγαν ενέργεια κατά το μήνα Μάρτιο 2013.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM