ΗΠΑ: Χρηματοδότηση 2 δισ. δολ. για περαιτέρω αξιοποίηση των φ/β
Τις νέες πρωτοβουλίες περαιτέρω αξιοποίησης της ηλιακής ενέργειας θα παρουσιάζει ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπάρακ Ομπάμα, με τη χρηματοδότηση 2 δισ. δολ. για μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας στα κυβερνητικά κτίρια και την ανακοίνωση νέων προγραμμάτων κατάρτισης για φ/β εγκαταστάσεις.
Σε μία άκρως συμβολική κίνηση, ο Λευκός Οίκος ξεκίνησε να εγκαθιστά ηλιακά πάνελ από πέρυσι το καλοκαίρι, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου ενεργειακού σχεδίου που στόχο έχει να αποδείξει ότι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μπορούν να εφαρμοστούν ακόμη και σε ιστορικά κτίρια.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM