Ινστιτούτο ηλιακής ενέργειας ιδρύει η Κίνα

Ινστιτούτο ηλιακής ενέργειας ιδρύει η Κίνα

Ινστιτούτο ηλιακής ενέργειας ιδρύει η Κίνα
05 09 2013 | 16:45

Το Υπουργικό Συμβούλιο της Ινδίας, το όργανο λήψης αποφάσεων της ινδικής κυβέρνησης, ενέκρινε τελικά την ίδρυση ενός αυτόνομου Εθνικού Ινστιτούτου Ηλιακής Ενέργειας.

Το νέο Ινστιτούτο θα λειτουργήσει βοηθητικά προς το Υπουργείο Ενέργειας για την κατάρτιση και την υλοποίηση ενός εθνικού σχεδίου για τον τομέα της ηλιακής ενέργειας.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το ινστιτούτο θα απαρτίζεται από εκπροσώπους της επιστημονικής κοινότητας και της βιομηχανίας αλλά και από μέλη χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Η κυβέρνηση εμφανίζεται αισιόδοξη για τη συνεισφορά του νέου ιδρύματος, εκτιμώντας ότι θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην επιτάχυνση της ανάπτυξης του κλάδου.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM