Ινδία: Ηλεκτρισμό σε κάθε σπίτι μέσω φωτοβολταϊκών υπόσχεται ο πρωθυπουργός

Ινδία: Ηλεκτρισμό σε κάθε σπίτι μέσω φωτοβολταϊκών υπόσχεται ο πρωθυπουργός

Ινδία: Ηλεκτρισμό σε κάθε σπίτι μέσω φωτοβολταϊκών υπόσχεται ο πρωθυπουργός
22 05 2014 | 14:10

Ο πρωθυπουργός της Ινδίας, Narendra Modi, σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την ηλιακή ενέργεια προκειμένου να φέρει ηλεκτρισμό σε κάθε σπίτι της χώρας έως το 2019, μεταδίδει το Bloomberg.

Στο δημοσίευμα του πρακτορείου δεν αναφέρεται πάντως πώς σκοπεύει η κυβέρνηση να επιτύχει το συγκεκριμένο στόχο.

Σημειώνεται ότι ο προκάτοχος του Modi, Manmohan Singh, είχε δώσει την υπόσχεση ότι κάθε σπίτι στην Ινδία θα αποκτούσε πρόσβαση στον ηλεκτρισμό.

Αξίζει πάντως να αναφερθεί ότι ο Narendra Modi είχε υπάρξει για 3 θητείες, από το 2001 έως το 2012, κυβερνήτης του κράτους του Gujarat στην Ινδία, το οποίο αποτελεί το κράτος με τη μεγαλύτερη εγκατεστημένη ισχύ φ/β στη χώρα.

Ειδικότερα, μέχρι το τέλος του Μαρτίου του 2014, είχε εγκατεστημένα 916,4 MW φωτοβολταϊκών.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM