Ινδία: Επανεξέταση των δασμών στα εισαγόμενα φ/β ζητά ο υπ. Ενέργειας
Ο υπουργός Ενέργειας της Ινδίας, Piyush Goyal, ζήτησε από το υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας καθώς και από το υπουργείο Οικονομικών να επανεξετάσει την πρόταση για επιβολή δασμών στα φωτοβολταϊκά προϊόντα που εισάγονται στην Ινδία από τις ΗΠΑ, την Κίνα, τη Μαλαισία και την Ταιβάν.
Ο Goyal φοβάται ότι η εισαγωγή δασμών αντιντάμπινγκ θα μπορούσε να υπονομεύσει τα σχέδια του νέου πρωθυπουργού της χώρας, Narendra Modi, ο οποίος πρόσφατα ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την ηλιακή ενέργεια για να φέρει ηλεκτρισμό σε κάθε νοικοκυριό της Ινδίας έως του 2019.
Στα μέσα Ιουνίου, παρόμοιο αίτημα για απόσυρση των δασμών είχε καταθέσει και ο υπουργός Οδικών Μεταφορών και Αυτοκινητοδρόμων της Ινδίας, Nitin Gadkari.
Ο Gadkari υποστήριζε, μεταξύ άλλων, ότι η επιβολή των δασμών θα οδηγήσει σε αύξηση του κόστους ηλιακής ενέργειας κατά 100%.