Ημερίδα για την "μπλέ ανάπτυξη" από το Γαλλικό Ινστιτούτο

Ημερίδα για την "μπλέ ανάπτυξη" από το Γαλλικό Ινστιτούτο

Ημερίδα για την "μπλέ ανάπτυξη" από το Γαλλικό Ινστιτούτο
20 11 2013 | 09:23

To Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος διοργανώνει ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία, διαφύλαξη, σύμπραξη: προς μια ενισχυμένη συνεργασία για την μπλε ανάπτυξη» που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, στις 25 Νοεμβρίου και ώρα 14.00 έως 21.30.

Η εν λόγω ημερίδα εγγράφεται στον κύκλο εκδηλώσεων «Η Μεσόγειος ανάμεσα σε περιβαλλοντικά και οικονομικά διακυβεύματα» και διοργανώνεται σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Στόχος της είναι να προωθήσει την ανταλλαγή εμπειρογνωμοσύνης και εμπειριών και να αναπτύξει τη συνεργασία ανάμεσα στη Γαλλία και την Ελλάδα, σε επίπεδο διακυβέρνησης και διαχείρισης της θάλασσας και των παράκτιων ζωνών.

Η είσοδος στην ημερίδα είναι ελεύθερη, εξαιρουμένων των ακόλουθων εργαστηρίων:

-"Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και νησιωτική ανάπτυξη"
- "Αξιοποίηση των θαλάσσιων πόρων και περιβαλλοντικό δίκαιο"
που θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα Gisèle Vivier.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού θέσεων στην αίθουσα αυτή, παρακαλείσθε να προχωρήσετε στην εγγραφή σας, αποστέλλοντας τα στοιχεία σας, έως την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, στις 14.00 στην ηλεκτρονική διέυθυνση: [email protected].

Οι γλώσσες εργασίας της ημερίδας είναι η ελληνική και η γαλλική (θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία).

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM