«Χαράτσι» στα φωτοβολταϊκά βάζει και η Ισπανία

«Χαράτσι» στα φωτοβολταϊκά βάζει και η Ισπανία

«Χαράτσι» στα φωτοβολταϊκά βάζει και η Ισπανία
08 10 2013 | 10:49

Στην επιβολή έκτακτης εισφοράς στους παραγωγούς ενέργειας από φωτοβολταϊκά προχωράει η ισπανική κυβέρνηση, προκαλώντας θύελλα αρνητικών αντιδράσεων.

Στόχος του κράτους είναι να συγκεντρώσει τα 26 δισ. ευρώ που χρωστάει σε παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας με την πάροδο των ετών, και να ρυθμίσει το ενεργειακό κόστος και τις τιμές επί νέας βάσεως. Η εισφορά για την ηλιακή ενέργεια καθορίζεται σε 6 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα.

«Θα γίνουμε η μόνη χώρα στον κόσμο που θα χρεώνει για την χρήση του ήλιου... Περίεργα πράγματα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στην Ισπανία, και αυτό είναι από τα πιο περίεργα»,λέει στο BCC o Χαουμέ Σερασόλσες, γραμματέας της ισπανικής Ενωσης για την Προώθηση της Χρήσης της Ηλιακής Ενέργειας (SEBA).

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το παλαιό καθεστώς, οι Ισπανοί καταναλωτές θα μπορούσαν μέσω επένδυσης σε πανελ αξίας 1.600-2.100 ευρώ να κάνουν απόσβεση μέσω της εξοικονόμησης στους λογαριασμούς ρεύματος σε περίπου πέντε χρόνια. Αυτό θα αυξηθεί σε 17 χρόνια, μετά τις εισφορές που επιβάλλονται με  το χαράτσι.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM