Χάνουν τις ταρίφες τους τα... ξεχασμένα φωτοβολταϊκά στην Ιαπωνία

Χάνουν τις ταρίφες τους τα... ξεχασμένα φωτοβολταϊκά στην Ιαπωνία

Χάνουν τις ταρίφες τους τα... ξεχασμένα φωτοβολταϊκά στην Ιαπωνία
08 07 2014 | 15:03

Επιβεβαιώθηκε από το αρμόδιο ιαπωνικό υπουργείο η ακύρωση της έγκρισης που είχαν λάβει 144 φωτοβολταϊκά έργα για επιδότηση μέσω του συστήματος feed-in tariff (FiT).

Πρόκειται για έργα τα οποία, όπως έγινε γνωστό, δεν είχαν τις απαραίτητες διαπιστεύσεις όσον αφορά τον εξοπλισμό ή τα δικαιώματα γης, μέχρι την ημερομηνία που είχε καθοριστεί. Στην ουσία, επρόκειτο για φωτοβολταϊκά που, ενώ είχαν ενταχθεί στο σύστημα των επιδοτήσεων, ακόμη δεν είχαν εξασφαλίσει το χώρο ή τον απαραίτητο εξοπλισμό για την υλοποίησή τους. 

Η συνολική ισχύς των 144 έργων ανέρχεται σε περίπου 290 MW.

Εξάλλου, υπάρχουν ακόμα 288 έργα τα οποία εάν μέχρι τον Αύγουστο δεν καταθέσουν τα απαραίτητα έγγραφα, ενδέχεται να βρεθούν στην ίδια κατάσταση με τα προαναφερθέντα "αποκλεισμένα" έργα.

Οι συγκεκριμένες ανακλήσεις έρχονται μετά από έρευνα που ξεκίνησε το υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της χώρας τον περασμένο Οκτώβριο, αναφορικά με έργα ισχύος 35 GW τα οποία είχαν «κλειδώσει» τις ταρίφες τους από το 2012 αλλά έως σήμερα δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες κατασκευής τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM