Greenpeace: Όφελος δισ. ευρώ από την ενίσχυση των ΑΠΕ

Greenpeace: Όφελος δισ. ευρώ από την ενίσχυση των ΑΠΕ

Greenpeace: Όφελος δισ. ευρώ από την ενίσχυση των ΑΠΕ
04 09 2013 | 13:57

Η ταχεία επέκταση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας δεν είναι συμφέρουσα μόνο περιβαλλοντικά αλλά και οικονομικά, σύμφωνα με νέα μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό της Greenpeace από την Green Budget Germany.

Μάλιστα, βάσει της μελέτης, η ενίσχυση των ΑΠΕ μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων έως το 2030.

Συγκεκριμένα, βάσει των ευρημάτων της μελέτης, μέχρι το 2030, θα μπορούσαν να προκύψει οικονομικό όφελος έως και 54 δις. ευρώ.

Και αυτό διότι, σύμφωνα πάντα με τη μελέτη της Greenpeace, κάθε κιλοβατώρα από σταθμούς υδροηλεκτρικής, αιολικής και ηλιακής ενέργειας που εγκαταστάθηκαν πρόσφατα κοστίζει κατά μέσο όρο 3,1 λεπτά του ευρώ λιγότερο σε σχέση με την ηλεκτρική ενέργεια από ορυκτά καύσιμα.

Επιπλέον, στη μελέτη λαμβάνεται υπόψιν το σημαντικό κόστος που εξοικονομεί η «πράσινη» ενέργεια μειώνοντας τις ζημίες που προκαλούνται από την περιβαλλοντική επιβάρυνση εξαιτίας των ορυκτών καυσίμων.

Η μελέτη υποστηρίζει ακόμη ότι το όφελος μέχρι το 2050 θα μπορούσε να εκτιναχθεί στα 522 δισεκατομμύρια ευρώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM