Για αθέτηση δεσμεύσεων κατηγορεί τον Παπαγεωργίου ο ΘΕΣΙΦ
Για αθέτηση των όσων έχει υποσχεθεί κατηγορεί τον υφυπουργό ΠΕΚΑ, ο Θεσσαλικός Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων (ΘΕΣΙΦ).
Στην επιστολή που του απέστειλε, μάλιστα, ζητά από τον κ. Ασ. Παπαγεωργίου να παραιτηθεί, καθώς όπως αναφέρει «έχετε συνολικά αποτύχει στο θεσμικό σας ρόλο και η ευθύνη για την κατάσταση, σας βαρύνει και υπηρεσιακά και προσωπικά».
Αναλυτικότερα, ο ΘΕΣΙΦ στην επιστολή του επισημαίνει τα εξής:
«Αξιότιμε κε Υφυπουργέ,
Ως Θεσσαλικός Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Φ/Β εγκαταστάσεων σας απευθύνουμε την παρούσα επιστολή μετά δέκα πέντε ημέρες περίπου από την τελευταία συνάντηση σας με τους φορείς των Φ/Β Παραγωγών.
Συγκεκριμένα τότε δεσμευτήκατε για πληρωμές 3 μηνών από τους οφειλόμενους (Ιούνιος μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός ,Ιούλιος και Αύγουστος μέχρι το τέλος του προσεχούς Μαρτίου).
Ο ΘΕΣΙΦ θέλει να σας υπενθυμίσει ότι:
1. Μόλις τον προηγούμενο Δεκέμβριο είχατε ομοίως δεσμευτεί ότι ο μήνας Ιούνιος κατά 90% θα εξοφλείτο εντός του 2013. Ήδη, 2 μήνες αργότερα κάτι τέτοιο δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί
2. Το υπάρχον σήμερα λογιστικό αλλά και ταμειακό έλλειμμα του Λειτουργού οφείλεται σε πολλαπλές στρεβλώσεις του ισχύοντος συστήματος αποπληρωμής των Παραγωγών ΑΠΕ τις οποίες έχετε προκαλέσει εσείς ως ηγεσία του Υπουργείου με τις νομοθετικές παρεμβάσεις σας τα τελευταία χρόνια.
3. Ουδεμία ευθύνη βαρύνει τους Παραγωγούς Φ/Β οι οποίοι έχουμε μέχρι τώρα αποκλειστικά επωμισθεί το βάρος της μείωσης αυτού του ελλείμματος με τους γνωστούς αυθαίρετους και οριζόντιους τρόπους που μας επιβάλατε.
4. Προ του τετελεσμένου γεγονότος της οικονομικής μας καταστροφής για την οποία είστε υπεύθυνος θα περιμέναμε να είχατε ήδη προ πολλού δραστηριοποιηθεί προς εξεύρεση λύσης για το πρόβλημα. Αντιθέτως παρουσιάζετε ένα πρόσωπο απαθές, διασπαστικό, απαξιωτικό και εν πολλοίς εχθρικό απέναντι στον κλάδο μας.
Για όλους τους παραπάνω λόγους και μετά και την αθέτηση εκ νέου των υπεσχημένων σας, ζητούμε ευθέως την παραίτηση σας από τη θέση του Υφυπουργού γιατί έχετε συνολικά αποτύχει στο θεσμικό σας ρόλο και η ευθύνη για την κατάσταση, σας βαρύνει και υπηρεσιακά και προσωπικά.
Για το Δ.Σ.
Ο Γραμματέας
Μπουραζάνας Γιώργος»