Γερμανία: Αυξημένη η παραγωγή από ΑΠΕ στο πεντάμηνο

Γερμανία: Αυξημένη η παραγωγή από ΑΠΕ στο πεντάμηνο

Γερμανία: Αυξημένη η παραγωγή από ΑΠΕ στο πεντάμηνο
16 06 2014 | 13:53

Μειωμένη ήταν η ηλεκτροπαραγωγή από άνθρακα και φυσικό αέριο το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου στη Γερμανία, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα με στοιχεία του γερμανικού ινστιτούτου, Fraunhofer Ise, η αυξημένη παραγωγή από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η μειωμένη ζήτηση ηλεκτρισμού κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, μείωσε και τη ζήτηση για θερμική παραγωγή.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, η παραγωγή από αιολικά στη χώρα αυξήθηκε κατά 27%, από έτος σε έτος, φτάνοντας στις 24,2 TWh στο πεντάμηνο, ενώ η παραγωγή από φωτοβολταϊκά αυξήθηκε κατά σχεδόν 35%, φτάνοντας στις 13,5 TWh.

Αντίθετα, στην περίπτωση του φυσικού αερίου σημειώθηκε πτώση άνω του 25%, στο λιγνίτη 4,1% ενώ μικρότερη ήταν η πτώση στα πυρηνικά, όπου καταγράφηκε μείωση  2,8%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM