Φωτοβολταϊκό project 1 δις δολ. σχεδιάζει η Αίγυπτος
Φωτοβολταϊκό project ύψους 1 δις δολ. σχεδιάζει η κυβέρνηση της Αιγύπτου, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Διοικητικής Ανάπτυξης της χώρας, Adel Labib.
Το έργο θα ενταχθεί στο πλαίσιο της επόμενης φάσης ανάπτυξης της ηλιακής ενέργειας που «τρέχει» στη χώρα.
Παράλληλα, ο υπουργός Αστικής Ανάπτυξης της Αιγύπτου, Mostafa Madbouly, γνωστοποίησε ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε διάφορα κυβερνητικά κτίρια.
Σημειώνεται ότι το Νοέμβριο ολοκληρώθηκε η προκήρυξη διαγωνισμού για την κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου 200 MW, στον οποίο προσήλθαν 23 αιγυπτιακές και ξένες εταιρίες.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM