Φωτοβολταϊκά 700 MW θα εγκαταστήσει η Κούβα
Μέσα στα επόμενα χρόνια η κυβέρνηση της Κούβας σχεδιάζει να προχωρήσει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συνολικής ισχύος 700 MW, σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Granma».
Η χρηματοδότησή τους θα γίνει μέσω κρατικών κονδυλίων και ιδιωτικών funds, χωρίς να διευκρινίζεται αν θα υπάρξει και κάποια μορφής επιδότησης (FIT).
Υπολογίζεται ότι τα νέα φ/β θα αυξήσουν τη συνολική φ/β ισχύς της χώρας στα 11 MW.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ το μέγεθος των φ/β θα κυμαίνεται από 1-2 MW και θα αναπτυχθούν στους δήμους Jobabo, Manati, Puerto Padre, Amancio και Las Tunas.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM