Επιβολή φόρου 30% στα φ/β ζητά η βουλγαρική εταιρία ηλεκτρισμού
Την επιβολή φόρου 30% επί των εσόδων των φωτοβολταϊκών σταθμών ζητά από το βουλγαρικό κοινοβούλιο η Bulgarian Energy Holding (BEH).
Όπως μεταδίδει το βουλγαρικό πρακτορείο Novinite, την περασμένη εβδομάδα ο εκτελεστικός διευθυντής της ΒΕΗ, Boyan Boev, έστειλε σχετική επιστολή στους βουλευτές με την οποία υποστηρίζει ότι είναι απαραίτητη η επιβολή του φόρου.
Και αυτό διότι, σύμφωνα με τον ίδιο, η επιχείρηση ηλεκτρισμού της Βουλγαρίας βρίσκεται υπό καθεστώς πτώχευσης λόγω των χρεών που οφείλονται στις αποζημιώσεις των ΑΠΕ ενώ παράλληλα, οι λογαριασμοί ρεύματος των νοικοκυριών βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.
Η σχετική επιστολή έχει κοινοποιηθεί στον υπουργό Ενέργειας της χώρας.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM