Επιβολή φόρου 30% στα φ/β ζητά η βουλγαρική εταιρία ηλεκτρισμού

Επιβολή φόρου 30% στα φ/β ζητά η βουλγαρική εταιρία ηλεκτρισμού

Επιβολή φόρου 30% στα φ/β ζητά η βουλγαρική εταιρία ηλεκτρισμού
04 10 2013 | 18:11

Την επιβολή φόρου 30% επί των εσόδων των φωτοβολταϊκών σταθμών ζητά από το βουλγαρικό κοινοβούλιο η Bulgarian Energy Holding (BEH).

Όπως μεταδίδει το βουλγαρικό πρακτορείο Novinite, την περασμένη εβδομάδα ο εκτελεστικός διευθυντής της ΒΕΗ, Boyan Boev, έστειλε σχετική επιστολή στους βουλευτές με την οποία υποστηρίζει ότι είναι απαραίτητη η επιβολή του φόρου.

Και αυτό διότι, σύμφωνα με τον ίδιο, η επιχείρηση ηλεκτρισμού της Βουλγαρίας βρίσκεται υπό καθεστώς πτώχευσης λόγω των χρεών που οφείλονται στις αποζημιώσεις των ΑΠΕ ενώ παράλληλα, οι λογαριασμοί ρεύματος των νοικοκυριών βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Η σχετική επιστολή έχει κοινοποιηθεί στον υπουργό Ενέργειας της χώρας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM