Εγκαινιάστηκε το μεγαλύτερο φ/β πάρκο της Αυστραλίας

Εγκαινιάστηκε το μεγαλύτερο φ/β πάρκο της Αυστραλίας

Εγκαινιάστηκε το μεγαλύτερο φ/β πάρκο της Αυστραλίας
04 09 2014 | 12:24

Το μεγαλύτερο πάρκο ηλιακής ενέργειας της Αυστραλίας εγκαινιάστηκε στην περιοχή Ρογιάλα, νότια της Καμπέρας.

Το πάρκο, που κατασκευάστηκε από ισπανική εταιρεία, θα μπορεί να τροφοδοτεί με ενέργεια περί τα 4.500 σπίτια με στόχο το 90% των ενεργειακών αναγκών της χώρας, είπε ο πολιτειακός υπουργός Περιβάλλοντος Σάιμον Κόρμπελ.

Η κυβέρνηση στο μέλλον στοχεύει να προωθήσει την δημιουργία αιολικών πάρκων, αλλά προγράμματα βελτίωσης ενεργειακής αποδοτικότητας με απώτερο στόχο τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 40% ως το 2020.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM