Αυξάνεται η ταρίφα για φωτοβολταϊκά στην Αίγυπτο

Αυξάνεται η ταρίφα για φωτοβολταϊκά στην Αίγυπτο

Αυξάνεται η ταρίφα για φωτοβολταϊκά στην Αίγυπτο
23 09 2014 | 13:08

Η τιμή του ηλεκτρισμού που παράγεται από φωτοβολταϊκά διαμορφώνεται στο εξής στην Αίγυπτο στα 0,11 ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ηλεκτρισμού της χώρας.

Η ταρίφα αυτή είναι η μέγιστη δυνατή, ενώ ταυτόχρονα συνεπάγεται την αύξηση του κόστους του ηλεκτρισμού που αγοράζουν οι εταιρείες του χώρου κατά 3,9 εκατ. ευρώ ανά ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό.

Πηγή του υπουργείου τόνισε στα τοπικά ΜΜΕ ότι η ταρίφα θα έπρεπε να είναι χαμηλότερη, αλλά τελικά διαμορφώθηκε στα επίπεδα αυτά λόγω του ανταγωνισμού από την Αλγερία και την Ιορδανία, που επιχειρούν να προσελκύσουν επενδύσεις στις ΑΠΕ.

Στόχος της αιγυπτιακής κυβέρνησης είναι να εγκατασταθούν νέα έργα ΑΠΕ συνολικής ισχύος 4300 MW στα επόμενα χρόνια. Οι μέχρι τώρα προσφορές ανέρχονται σε 13.000 MW, αν και τελικά μόνο το 5% της νέας ηλεκτροπαραγωγής της χώρας θα προέρχεται από τις ανανεώσιμες πηγές, με βάση τον προγραμματισμό.

Συγκεκριμένα όσον αφορά τα φωτοβολταϊκά, η κυβέρνηση διαχωρίζει τα έργα στις εξής επτά κατηγορίες: 0-15 kw, 51-100 kw, 101-200 kw, 201-250 kw, 251-650 kw, 651-1000 kw και άνω των 1000 kw. Οι ταρίφες χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες, μια για τα νοικοκυριά στα 0,09 ευρώ, μια για συστήματα έως 200 kw στα 0,10 ευρώ, μια στα συστήματα 200-500 kw στα 0,11 ευρώ, μια στα 0,115 ευρώ για συστήματα 500 kw -20 MW και μια στα 0,117 ευρώ για συστήματα 20-50 MW.
Οι ταρίφες πρόκειται να αναθεωρηθούν μετά από δύο χρόνια, όπως σημειώνεται.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM