Αυξάνει τους στόχους για τις ΑΠΕ η Χιλή

Αυξάνει τους στόχους για τις ΑΠΕ η Χιλή

Αυξάνει τους στόχους για τις ΑΠΕ η Χιλή
05 09 2013 | 19:02

Την προς τα πάνω αναθεώρηση των στόχων της Χιλής για τη συμμετοχή των ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή έως το 2025 αποφάσισε η Γερουσία της χώρας.

Βάσει του νέου στόχου, οι ΑΠΕ θα πρέπει έως το 2025 να κατέχουν μερίδιο 20% στο ενεργειακό μείγμα της χώρας.

Ο αρχικός στόχος έκανε λόγο για συμμετοχή 10% έως το 2020.

Σημειώνεται ότι στο τραπέζι των συζητήσεων είχε «πέσει» και η πρόταση για συμμετοχή 20% έως το 2020, ωστόσο αυτή απορρίφθηκε.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM