Αποσύρει τη στήριξή του από τα φ/β το Λουξεμβούργο

Αποσύρει τη στήριξή του από τα φ/β το Λουξεμβούργο

Αποσύρει τη στήριξή του από τα φ/β το Λουξεμβούργο
17 03 2014 | 11:01

Αποσύρει κάθε μέτρο υποστήριξης στον κλάδο των φωτοβολταϊκών η κυβέρνηση του Λουξεμβούργου, σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα l’Essentiel. Ωστόσο, δεν ανακοινώθηκε επίσημα πότε παύει να ισχύει αυτή η στήριξη.

Όπως τόνισε στο Κοινοβούλιο ο υπουργός Οικονομικών της χώρας, Étienne Schneider, τα φωτοβολταϊκά έχουν κριθεί ως υπερβολικά δαπανηρά, οπότε η κυβέρνηση σκοπεύει να επικεντρωθεί σε τεχνολογίες ΑΠΕ που παράγουν θερμότητα.

Ας σημειωθεί ότι το Λουξεμβούργο στα τέλη του 2013 είχε εγκατεστημένη ισχύς 100 MW. Η κυβέρνηση πιστεύει ότι η υφιστάμενη εγκατεστημένη φωτοβολταϊκή ισχύς είναι επαρκή για την επίτευξη του στόχου των 112 MW ως το 2030.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM