Αποκλεισμός του ΔΕΔΔΗΕ Αγρινίου από τους αγρότες για τα φωτοβολταϊκά

Αποκλεισμός του ΔΕΔΔΗΕ Αγρινίου από τους αγρότες για τα φωτοβολταϊκά

Αποκλεισμός του ΔΕΔΔΗΕ Αγρινίου από τους αγρότες για τα φωτοβολταϊκά
07 11 2013 | 15:55

Σε αποκλεισμό των γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ προχώρησαν σήμερα αγρότες – επενδυτές φωτοβολταϊκών, διαμαρτυρόμενοι για το πρόβλημα των μετρητών.

Πρόκειται για μετρητές που οι αγρότες έχουν πληρώσει προ διετίας και οι οποίοι δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί, με αποτέλεσμα όλο αυτό το χρονικό διάστημα η Επιχείρηση να χρεώνει κατά το δοκούν, όπως αναφέρουν οι αγρότες.

Η διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε μετά από σχετική πρόταση του προέδρου της Ένωσης Αγρινίου κ. Θωμά Κουτσουπιά κατά τη συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο.

Πέραν από το θέμα των μετρητών, οι αγρότες διαμαρτυρήθηκαν έντονα και για τη μη αναβάθμιση των δικτύων R-24 Τριχωνίδας και R-24 Στράτου,R-21Στράτου, R-25 Αιτωλικού και R-22 Καστρακίου, που επίσης καθυστέρει για περισσότερο από δυο χρόνια.

Ζήτησαν ακόμη να τους παραδοθούν άμεσα αντίγραφα των οριστικών μελετών που αφορούν στους συνδεδεμένους σταθμούς, αλλά και για το κόστος των υλικών, τις εργατοώρες και το κόστος αυτών, ώστε να διαπιστώσουν πιο είναι το πραγματικό κόστος σύνδεσης και πως το υπολογίζει η Επιχείρηση.

Τέλος, ζήτησαν να αποξηλωθεί ο εγκατεστημένος εξοπλισμός σύνδεσης για τα πάρκα που δεν υλοποιήθηκαν και να επιστραφούν τα χρήματα  που κατεβλήθησαν στη ΔΕΔΔΗΕ. «Εσείς διαμαρτυρόσασταν ότι δεν είχατε μετασχηματιστές… και τώρα τους αφήνετε στα χωράφια, σε ένα δίκτυο που δεν χρησιμεύει σε τίποτε, με μόνο σκοπό να παρακρατάτε ξένα χρήματα», ήταν το σχόλιο του κ. Γιάννη Κάτρη, ενός εκ των διαμαρτυρομένων,  προς την υπεύθυνη της Επιχείρησης που ανέλαβε να δώσει απαντήσεις στους αγρότες.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM