Απαντήσεις σε ερωτήματα μελών του από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αγροτικών Φωτοβολταϊκών

Απαντήσεις σε ερωτήματα μελών του από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αγροτικών Φωτοβολταϊκών

Απαντήσεις σε ερωτήματα μελών του από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αγροτικών Φωτοβολταϊκών
18 08 2014 | 16:09

Απαντήσεις σε ερωτήματα που του έθεσαν μέλη του τις τελευταίες ημέρες δίνει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών.

Αναλυτικότερα, ο σύνδεσμος δίνει τις εξής διευκρινίσεις, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στον ιστότοπό του:

"Πληρώθηκα μέσω της Τράπεζας Πειραιώς  14/8 αλλά με τιμή 0,205 Έχει γίνει διόρθωση τιμολογίου με την νέα τιμή. Το υπόλοιπο μήπως γνωρίζετε κάτι;

Απάντηση: Όλοι τόσο πληρώθηκαν. Το Συμπληρωματικό θα πληρωθεί το Σεπτέμβριο. Ελπίζουμε στις αρχές του μήνα...

Δεν πληρώθηκα για το τιμολόγιο Ιανουαρίου 2014

Απάντηση: Θα πρέπει να 'ρθείτε σε επαφή με το ΛΑΓΗΕ.

Μία ερώτηση: Στέλνω φορολογική ενημερότητα απο εφορία στο λαγηε εδώ και 15 ημέρες και δεν την έχουν περάσει. Μήπως πρέπει να την κατεβάσω απο το TAXIS; Παίζει κάποιο ρόλο που την έχω στείλει από εφορία;

Απάντηση: Δεν παίζει ρόλο αν την έχετε βγάλει από την εφορία ή το taxis. Οι 15 ημέρες είναι πολλές (πλέον) για να μην σας την πέρασαν ακόμα...!

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΛΑΓΗΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ?
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.

Απάντηση: Δεν σας τα έστειλε διότι προφανώς δεν στείλατε τη Φόρμα Μη Επιδότησης. Είναι το πιο πιθανό.

Μηπως μπορειτε να μου πειτε: πληρωμη Απριλιου έγινε  μονο για παλια χρεωση και οχι την νεα. Σας ευχαριστω. Περιμενω απαντηση αν και ποτε θα πληρωθεί το νεο τιμολογιο Απριλιου.

Απάντηση: Όλοι το ίδιο πληρώθηκαν."

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM