Απαντήσεις σε ερωτήματα μελών του από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αγροτικών Φωτοβολταϊκών
Απαντήσεις σε ερωτήματα που του έθεσαν μέλη του τις τελευταίες ημέρες δίνει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών.
Αναλυτικότερα, ο σύνδεσμος δίνει τις εξής διευκρινίσεις, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στον ιστότοπό του:
"Πληρώθηκα μέσω της Τράπεζας Πειραιώς 14/8 αλλά με τιμή 0,205 Έχει γίνει διόρθωση τιμολογίου με την νέα τιμή. Το υπόλοιπο μήπως γνωρίζετε κάτι;
Απάντηση: Όλοι τόσο πληρώθηκαν. Το Συμπληρωματικό θα πληρωθεί το Σεπτέμβριο. Ελπίζουμε στις αρχές του μήνα...
Δεν πληρώθηκα για το τιμολόγιο Ιανουαρίου 2014
Απάντηση: Θα πρέπει να 'ρθείτε σε επαφή με το ΛΑΓΗΕ.
Μία ερώτηση: Στέλνω φορολογική ενημερότητα απο εφορία στο λαγηε εδώ και 15 ημέρες και δεν την έχουν περάσει. Μήπως πρέπει να την κατεβάσω απο το TAXIS; Παίζει κάποιο ρόλο που την έχω στείλει από εφορία;
Απάντηση: Δεν παίζει ρόλο αν την έχετε βγάλει από την εφορία ή το taxis. Οι 15 ημέρες είναι πολλές (πλέον) για να μην σας την πέρασαν ακόμα...!
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΛΑΓΗΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ?
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.
Απάντηση: Δεν σας τα έστειλε διότι προφανώς δεν στείλατε τη Φόρμα Μη Επιδότησης. Είναι το πιο πιθανό.
Μηπως μπορειτε να μου πειτε: πληρωμη Απριλιου έγινε μονο για παλια χρεωση και οχι την νεα. Σας ευχαριστω. Περιμενω απαντηση αν και ποτε θα πληρωθεί το νεο τιμολογιο Απριλιου.
Απάντηση: Όλοι το ίδιο πληρώθηκαν."