Αναβάλλεται ο αποκλεισμός του ΥΠΕΚΑ από τον ΘΕΣΙΦ

Αναβάλλεται ο αποκλεισμός του ΥΠΕΚΑ από τον ΘΕΣΙΦ

Αναβάλλεται ο αποκλεισμός του ΥΠΕΚΑ από τον ΘΕΣΙΦ
25 10 2013 | 15:03

Αναβάλλει ο ΘΕΣΙΦ την προγραμματισμένη για την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου κινητοποίησή του στο ΥΠΕΚΑ, μετά την ανακοίνωση του ΛΑΓΗΕ σχετικά με την έναρξη της εξόφλησης των παραγωγών ΑΠΕ για το Μάρτιο.

Η σχετική ανακοίνωση του ΘΕΣΙΦ αναφέρει:

«Μετά την σημερινή ανακοίνωση του ΛΑΓΗΕ , η οποία αφορά στην έναρξη πληρωμών  των Φ/Β Παραγωγών για τα τιμολόγια του Μαρτίου , ο ΘΕΣΙΦ αναβάλλει την  προγραμματισμένη για την Τετάρτη 30/10/2013 κινητοποίηση στο ΥΠΕΚΑ . Καλούνται όμως όλα τα μέλη του , όπως και όλοι οι Φωτοβολταικοί παραγωγοί της περιφέρειας της Θεσσαλίας σε επαγρύπνηση  για την  άμεση λήψη μέτρων εκ μέρους του Υπουργείου που θα αποκαταστήσουν την ομαλότητα στην ενεργειακή αγορά».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM