Αλτμάιερ: Φρένο στην ανάπτυξη ΑΠΕ, στροφή στην επέκταση του δικτύου ενέργειας
Η Γερμανία πρέπει να περιορίσει την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στα επόμενα χρόνια και να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας, δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Πέτερ Αλτμάιερ.
Εδώ και δέκα χρόνια, η εγκατάσταση προχωρά σύμφωνα με το σχέδιο, αλλά τώρα πρέπει να εξετάσουμε εναλλακτικές λύσεις, νέα σενάρια καθώς και το κόστος, είπε την Τρίτη κατά τη διάρκεια συζήτησης για την μεταρρύθμιση της ενεργειακής πολιτικής της Γερμανίας.
Τα τελευταία 7 χρόνια στη Γερμανία εγκαθίστανται σχεδόν 7 GW από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε ετήσια βάση. Με το ρυθμό αυτό, σύμφωνα με τον υπουργό, η Γερμανία θα επιτύχει το στόχο της για κάλυψη του 35% της ζήτησης της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας τέσσερα χρόνια νωρίτερα, δηλαδή το 2016 αντί του 2020.
Βέβαια, αυτή η ταχεία επέκταση στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έχει οδηγήσει σε απότομη αύξηση των τιμών της ηλεκτρικής ενέργειας.
Σύμφωνα με τον Αλτμάιερ, η προσήλωση στην επέκταση του δικτύου θα έπρεπε να είχε γίνει από πιο πριν , αφού η καθυστερημένη επέκταση του δικτύου σημαίνει ότι η Γερμανία θα συνεχίσει να βασίζεται σε συμβατικές πηγές ενέργειας για μεγάλο χρονικό διάστημα ακόμα.
Εν τω μεταξύ, ο Stephan Kohler, ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Ενέργειας της Γερμανίας (Deutsche Energie-Agentur), δήλωσε ότι το δίκτυο της Γερμανίας θα πρέπει να επεκταθεί το ταχύτερο δυνατό, λέγοντας ότι εάν δεν επεκταθεί μέχρι το 2022, η χώρα θα πρέπει να χάσει ένα σημαντικό ποσό της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργεια ή να εξάγει σε χώρες του εξωτερικού.