Alstom: Ανάληψη υδροηλεκτρικού έργου 55 MW στην Ινδία

Alstom: Ανάληψη υδροηλεκτρικού έργου 55 MW στην Ινδία

Alstom: Ανάληψη υδροηλεκτρικού έργου 55 MW στην Ινδία
19 06 2013 | 18:48

Η γαλλική Alstom παρέδωσε δύο γεννήτριες, ισχύος 55 MW, στο εργοστάσιο υδροηλεκτρικής ενέργειας της Chuzachen στο Σικίμ της Ινδία.

Η εταιρεία εγκατέστησε υδρογεννήτριες, γεννήτριες και υποβοηθητικό εξοπλισμό σε όλο το εργοστάσιο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Frederic Teyssedou, της Alstom Hydro India δήλωσε ότι «η επιτυχής ολοκλήρωση του έργου Chuzachen αποτελεί μια απόδειξη των ισχυρών δυνατοτήτων που διαθέτει η Alstom στο κομμάτι της υδροηλεκτρικής ενέργειας».

Να σημειωθεί ότι, ο γαλλικός κολοσσός έχει αναλάβει ακόμη τρία υδροηλεκτρικά έργα στην περιοχή.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM