Αναβάλλεται για τις 17 Οκτωβρίου η έναρξη της συντήρησης του Αγίου Δημητρίου 5

Αναβάλλεται για τις 17 Οκτωβρίου η έναρξη της συντήρησης του Αγίου Δημητρίου 5

Αναβάλλεται για τις 17 Οκτωβρίου η έναρξη της συντήρησης του Αγίου Δημητρίου 5
11 10 2017 | 10:24

Για τις 17/10/2017 αναβάλλεται η έναρξη της συντήρησης της μονάδας Νο.5 του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, όπως ενημέρωσε σήμερα ο ΑΔΜΗΕ.

Η αναβολή γίνεται κατόπιν αιτιολογημένου αιτήματος του παραγωγού ΔΕΗ Α.Ε.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM