Αναβάλλεται για τις 17 Οκτωβρίου η έναρξη της συντήρησης του Αγίου Δημητρίου 5
Για τις 17/10/2017 αναβάλλεται η έναρξη της συντήρησης της μονάδας Νο.5 του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, όπως ενημέρωσε σήμερα ο ΑΔΜΗΕ.
Η αναβολή γίνεται κατόπιν αιτιολογημένου αιτήματος του παραγωγού ΔΕΗ Α.Ε.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM