Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Σε επιφυλακή για βλάβες και διακοπές ρεύματος ο ΔΕΔΔΗΕ - "Δέσμιος" της υποστελέχωσης

Σε αυξημένη ετοιμότητα βρίσκεται ήδη το τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που πυροδοτεί τόσο τη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας, όσο και τους κινδύνους πυρκαγιών.

Την παραπάνω επισήμανση κάνουν στελέχη της διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ μιλώντας στο Euro2day.gr, υποστηρίζοντας παράλληλα πως «οι βλάβες που σημειώθηκαν τις προηγούμενες μέρες και ιδίως μέσα στο περασμένο Σαββατοκύριακο δεν ήταν αυξημένες σε σχέση με άλλες χρονιές σε αντίστοιχες περιόδους.

Τα ίδια στελέχη επίσης αναγνωρίζουν τα προβλήματα σε ελλείψεις εργαζομένων λέγοντας πως μόνο πέρυσι έχουν αποχωρήσει από την εταιρία 700 άτομα, χωρίς αυτά να αντικατασταθούν. Πάντως, παρά τα προβλήματα στελέχωσης, οι αρμόδιες διευθύνσεις του Διαχειριστή έχουν προγραμματίσει διπλές βάρδιες προσωπικού ιδίως τις μέρες κατά τις οποίες υπάρχει αυξημένος κίνδυνος πυρκαγιάς. Ανάλογες προσαρμογές γίνονται και στην τεχνική λειτουργία του δικτύου της μέσης και της χαμηλής τάσης ηλεκτροδότησης.

Σε ερώτηση για το αν η συντήρηση του δικτύου διανομής έχει επηρεαστεί από τις περικοπές δαπανών του ομίλου της ΔΕΗ, εξαιτίας των προβλημάτων ρευστότητας, η απάντηση που δίνουν οι ίδιες πηγές στο Euro2day.gr είναι πως «οι επενδύσεις του ΔΕΔΔΗΕ τα τελευταία χρόνια διατηρούνται στα επίπεδα των 150 – 160 εκ. ευρώ». Αν και βέβαια, από το 2013 έως το 2018 οι ετήσιες οικονομικές καταστάσεις δείχνουν μία μείωση της τάξης του 39% στις επενδύσεις του δικτύου διανομής.

Επιπλέον, από τα ίδια στοιχεία προκύπτει και αύξηση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών του Διαχειριστή (αιτήματα συνδέσεων κλπ.). Για παράδειγμα το 2018 ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης (μελετών – κατασκευών) για απλές νέες συνδέσεις αυξήθηκε κατά 140% σε σχέση με το 2013. Τότε απαιτούταν 14 μέρες και πέρυσι χρειαζόταν 34 ημέρες. Για συνδέσεις που απαιτούν δίκτυο ο χρόνος έχει εκτιναχθεί στις 72 ημέρες από 30 μέρες και για εργασίες παραλλαγών το αντίστοιχο διάστημα εξυπηρέτησης ανέβηκε στις 56 από 35 μέρες το 2013.

Αξίζει να προστεθεί στα προαναφερόμενα και η επισήμανση των συνδικαλιστών του ΔΕΔΔΗΕ, (ΕΤΕ ΔΕH) για ελλείψεις υλικών και φυσικά και προσωπικού που έχουν σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης.

(του Χρήστου Κολώνα, euro2day.gr)



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα