Πλήρες μέλος της Ενεργειακής Κοινότητας θέλει να καταστεί η Γεωργία
Ιδιαίτερη σημασία στην επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης αποδίδει η Γεωργία, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό της χώρας, Irakli Garibashvili.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στη Σύνοδο Κορυφής του ΟΗΕ, πρόθεση του γεωργιανού κράτους είναι να δημιουργήσει στη χώρα έναν ενεργειακό κλάδο ανοικτό, φιλελεύθερο και εμπορικά σταθερό, ο οποίος θα είναι ανθεκτικός στις κρίσεις της αγοράς.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Garibashvili είπε η Γεωργία προτίθεται να γίνει πλήρες μέλος της Ενεργειακής Κοινότητας.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM